Skip to main content

Ko je Gartner, šta je Gartner, kakav kvadrant?!

U IT industriji mnogi kada govore o svom uspjehu i uspjehu svojih prozvoda, kada nude svoje proizvode, pozivaju se na Gartnerov magični kvadrant. Najvažniji cilj Gartner korporacije je da pruži uvid u tehhnologije potrebne njihovim klijentima, kako bi mogli donijeti odgovarajuće odluke, svakodnevno.

Današnji IT je oblast koja se stalno razvija i više nije riječ o tome koliko informacija imate, već je bitno da dobijete prave informacije. U Gartneru su odlučili da smanje složenost i dostave relevantne informacije na jednostavan i pitak način sa garancijom i sigurnošću.

“Elementi arhitekture istraživanja pojednostavljuju složene probleme. Oni Vam omogućavaju da ih vidite i predstavite na jednostavan način, te da ubrzate sposobnost klijenta da donosi odluke”, rekao je jedan od predstavnika Gartnera.

Kao što razumijevanje tehnologije i usklađivanje IT ciljeva sa poslovnim imperativima postaje kritično važno za sticanje konkurentske prednosti, potrebe klijenata za samostalnim i respektabilnim savjetnicima takođe rastu. Hiljade kompanija i vladinih agencija širom svijeta neće napraviti velike IT odluke danas bez pitanja, “Šta Gartner kaže”?

Gartnerov Magični Kvadrant

gartner

Gartnerov Magični Kvadrant je kulminacija istraživanja na određenom tržištu, dajući vam širokougaoni pogled na relativne pozicije konkurenata na tržištu.

Koristite Kvadrant kao prvi korak za razumijevanje tehnologija koje ćete uzeti u obzir za određena moguća ulaganja. Imajte na umu da fokusiranje na lidera u kvadrantu nije uvijek najbolji način djelovanja.

Postoje dobri razlozi da se razmotre i izazivači na tržištu, a mali specijalizovani tržišni igrači (niche players) možda mogu podržati vaše potrebe bolje od lidera na tržištu. Sve zavisi od toga koliko se tehnologije poklapaju sa Vašim poslovnim ciljevima.

Magični Kvadrant pruža grafički konkurentna pozicioniranja četiri vrste provajdera tehnologije. Na tržištima sa visokim rastom  i usluga diferenciranja je različita:

  • Lideri – dobro izvršavaju njihove trenutne vizije i dobro su pozicionirani za sutra.
  • Vizionari – shvataju gdje tržište ide ili imaju viziju za promjenu tržišnih pravila, ali još uvijek izvršavaju dobro svoje vizije.
  • Niche Players – uspješno se fokusiraju na mali specijalizovani segment, ali su neusredsređeni i nekreativni u nadigravanju drugih igrača.
  • Challengers – dobro izvršavaju današnje potrebe i mogu dominirati velikim segmentima, ali ne pokazuju razumijevanje kretanja smjera tržišta.

I na kraju , zašto Gartner ?

Gartner nudi svjetski analitički uvid u sve oblasti informacionih tehnologija. Neponovljiva ekspertiza kroz razne oblasti rješenja iz globalne i lokalne perspektive.

Gartner sarađuje sa klijentima iz više od 90 zemalja svijeta, sa više od 1100  ekspertskih analiza pokriva preko 1300 IT oblasti i tema.

Šta se nalazi iza tog “uvida”? Koji su koraci preduzeti da se dođe do tih zaključaka? Koje izvore koriste Gartnerovi analitičari kad formiraju mišljenja? Kako se zadržava nezavisnost u analizama i donošenju odluka?

Za više detalja: www.gartner.com.

Zoran Novaković
Sistem inženjer
Zoran Novaković

Zoran Novaković

Sistem inženjer

Ko je Gartner, šta je Gartner, kakav kvadrant?!

autor Zoran Novaković vrijeme čitanja: 2 min
0