Skip to main content

Kako poslati Email Newsletter?

Newsletter (e-mail marketing) je sve popularniji vid promocije, koriste ga male i velike kompanije kako bi povećale svijest klijenata i upoznale ih sa svojom uslugom ili proizvodom. Kvalitetno izrađena Newsletter kampanja može povećati prodaju bez obzira o kojem tipu usluge ili proizvoda se radilo.

Pored društvenih mreža i uopšte online poslovanja i promocije, e-mail marketing je veoma bitna stavka oglašavanja za savremene, tehnološki osviještene kompanije.

Slanje ciljanih e-mailova je najjednostavniji i najjeftiniji oblik promocije Vaših proizvoda i usluga.

U korist ovom vidu promocije definitivno ide i to što košta mnogo manje nego kreacija, štampa i dijeljenje letaka. Newsletter možete kreirati i poslati sa bilo koje lokacije, a informacije će stići na prave adrese za samo nekoliko minuta.

email-sending

Mailing liste

E-mail marketing podrazumijeva slanje jednog emaila na veći broj email adresa, prema mailing listi koju ste prethodno pažljivo formirali i selektovali npr. prema interesovanjima i lokacijama.

Najuspješnije su one kampanje koje su poslane na prave adrese, na pažljivo targetirane, grupisane mailing liste.

Kako to izgleda u praksi?

Zar ne bi bilo veoma čudno da Newsletter poslan sa adrese Teleklika u kojem promovišemo pristup Internetu preko naše infrastrukture, stiže na email adrese firmi iz Srbije ili Hrvatske, a mi isporučujemo ovu uslugu samo firmama sa sjedištem u R. Srpskoj?!

Ali bi recimo, slanje emaila gdje promovišemo našu uslugu Hostinga imalo smisla slati i korisnicima koji se nalaze van teritorije BiH, jer smo u mogućnosti da odgovorimo na eventualni zahtjev za isporuku ove usluge.

Korak po korak…

Prikupili ste email bazu i formirali svoju mailing listu, dizajner je osmislio izgled Newsletter šablona, dogovorili ste se kojim temama ćete se baviti, ALI za pravilno slanje e-mail kampanje tu nije kraj.

U suštini, najbitnija stavka u kvalitetnom planiranju e-mail kompanje je odabir kanala za distribuciju, odnosno, programa za slanje Newlstter-a.

Kako šaljete svoj Newsletter?!

Za slanje Newsletter-a po pravilu se koriste posebni programi.

Zbog manjka informacija i nedovoljno istraženih tehničkih mogućnosti email servisa, korisnici pomisle da svoje reklame Newslettere mogu slati kao najobičniji email npr. preko Outlook-a, sa email adresama primaoca u Cc ili Bcc maila. Greška!

Situacija s kojom ćete se realno susresti su neprimljeni, vraćeni mailovi (dobar dio) jer vaš ili mail server primaoca odbija slanje/ primanje masovnih email poruka.

Teleklik ima rješenje!

TelPro Newsletter je mailing servis koji omogućava neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem, korisnikom i to pomoću tehnika za masovno slanje e-mail poruka.

teleklik_newsletter

Prednost ovog sistema nad nekim drugim, možda besplatnim online servisima, je što možete brzo, jednostavno kreirati i slati svoj korporativni Newsletter i to na neograničen broj email adresa. Takođe, velika prednost se ogleda u mogućnosti segmentacije mailing lista i detaljnoj statistici.

Zašto baš TelPro Newsletter?

Korisniku i administratoru je omogućen jednostavan i pregledan interfejs, sa web portalom na preko 25 različitih jezika.

phplist

Mailing lista je bez ograničenja , što znači da imate mogućnost slanja e-mail poruka na veliki broj e-mail adresa (npr. 5000 email adresa).

Omogućeno je kreiranje različitih mailing grupa shodno interesovanju Vaših kupaca (npr. grupa „postojeći korisnici“, grupa „potencijalni korisnici“ ili ukoliko se bavite trgovinom grupa „sezonski popusti“, „baby program“ itd…)

Veoma je jednostavan sam unos email adresa u mailing liste. Možete kopirati ili uploud-ovati mail adrese u TelPro Newsletter sistem (bez ograničenja po broju unijetih adresa).

subscribes1

Kod samog slanja kampanje, ukupan broj poslatih emailova nije ograničen, sami birate koliko emailova ćete poslati u jednom satu, danu…

Veoma korisna opcija je automatizovano prepoznavanje i uklanjanje nepostojećih, nevalidnih e-mail adresa iz baze (mailing liste), kao i mogućnost automatskog prepoznavanja duplih email adresa od strane sistema, tako da se izbjegava duplo slanje istih poruka jednom korisniku.

Kreiranje kampanje

  • Mogućnosti formiranja šablona za jednostavno formiranje izgleda e-maila
  • Slanje e-mailova u TXT i HTML formatu
  • Dužina ili težina email newslettera ne određuje njegovu cijenu
  • Email newsletter možete izraditi i u HTML Responsive dizajnu tako da će vaša email poruka biti pregledna i na pametnim telefonima te tablet računarima
  • Kreiranje TXT emailova direktno kroz web portal

kampanja

Analitika, statistika

TelPro Newsletter je izuzetno mjerljiv kanal komunikacije s vašim kupcima i korisnicima jer ima jako detaljnu analitiku.

statistike

Možete vidjeti statistiku isporučenih, pročitanih mailova, statistiku klikova na link unutar poruke, detaljan izvod adresa pratioca koji su pročitali naš email, koliko minuta je pratioc čitao email itd…

statistike-2

TelPro Newsletter je značajno jeftiniji i brži od klasičnih oblika direktne komunikacije kao što su pošta, fax poruke, telefonski pozivi, radio ili TV.

Velika prednost je i ta što možete odrediti točno vrijeme slanja emailova, određivanjem vremenskog intervala slanja emailova prema vremenskoj zoni u kojoj vaš pretplatnik živi, tako da će ga svi dobiti u isto vrijeme.

slanje

Dodatne mogućnosti:

  • Alati za testiranje emailova prije konačnog slanja
  • Automatizovane prijave i odjave sa mailing liste (moguće implementirati na Vašem web sajtu

I najbitnije…

Imate 24/7 Teleklik tehničku koja uključuje i inicijalnu obuku korištenja sistema TelPro Newsletter sistema od strane našeg tima.

Javite nam se jer slika govori više od hiljadu riječi! 🙂

E: sales@teleklik.ba
T: +387 51 491 863

 

Sanja Marjanović
Menadžer prodaje
Sanja Marjanović

Sanja Marjanović

Menadžer prodaje

Kako poslati Email Newsletter?

autor Sanja Marjanović vrijeme čitanja: 4 min
0