Održavanje IT infrastrukture je ključ za osiguravanje kontinuiteta poslovanja. IT industrija prati određene standardne principe održavanja IT infrastrukture sa nekoliko odstupanja, a isti standardi su relevantni u kontekstu različitih organizacija. Ove prakse se mogu prilagoditi na osnovu jedinstvenog konteksta pojedinačnih organizacija.
Održavanje IT infrastrukture može se podijeliti u četiri široka područja: serveri, računari, backup i sigurnost. Frekvencije održavanja su po potrebi u realnom vremenu, dnevno, sedmično, mjesečno ili kvartalno.
Serveri
Održavanje servera uključuje:
- Istraživanje poznatih i nepoznatih grešaka servera na osnovu rješenja primjenjenih u prošlosti, odnosno novih istraživanja.
- Redovno primjenjivanje kritičnih patcheva i ažuriranja, a zatim regresivno testiranje servera.
- Redovno ažuriranje anti-virusa i osiguranje antivirusne zaštite.
- Redovno provjeravanje prostora na disku i svih relevantnih particija, kao i praćenje svih pragova slobodnog prostora na disku i konfigurisanje upozorenja za kršenje praga slobodnog prostora na disku.
- Osiguravanje optimalnih performansi servera kroz redovno ispitivanje I/O, RAM-a, CPU-a i fragmentacije diska.
Računari
Održavanje radne površine uključuje:
- Redovno nadgledanje servisa Windows Server Update Services (WSUS) kako bi se osiguralo da se primjenjuju svi kritični patchevi.
- Redovno ažuriranje anti-virusa i osiguranje antivirusne zaštite.
- Revizija desktop računara radi usklađenosti sa IT pravilima. Na primjer, odobreni i neodobreni softver, korištenje interneta, odobrene web stranice i prostor na disku.
Backup
Backup održavanje podrazumijeva:
- Nadgledanje sigurnosnih obavijesti.
- Održavanje medija za rezervne kopije i otklanjanje bilo kakvih problema sa medijima za backup.
Sigurnost
Održavanje sigurnosti uključuje:
- Redovno provjeravanje logova firewall-a kako bi se identifikovale sumnjive aktivnosti.
- Implementacija prisilne promjene lozinki u redovnim intervalima od strane svih korisnika u kompaniji.
- Pravljenje rezervne kopije konfiguracija firewall-a.
- Periodično testiranje sigurnosnog sistema simuliranjem unutrašnjih i vanjskih upada i bilježenje opažanja.
Osim gore navedenih tačaka, mogu postojati i posebni zahtjevi za održavanjem određene IT infrastrukture, a to bi trebala definisati sama organizacija. Na kraju, ali ne i najmanje važno, treba definisati eskalacijsku matricu za eskalaciju pitanja kad god je to potrebno. To će pojednostaviti cijeli proces i posao održavanja će biti mnogo lakši.
Teleklik usluga održavanja IT infrastrukture podrazumijeva brigu o informaciono komunikacionom sistemu, kako bi ostao u zadovoljavajućim radnim karakteristikama. Angažovanjem Teleklik tima za pružanje tehničke podrške, odnosno održavanje IT infrastrukture, postići ćete mir i poslovni kontinuitet, jer mi preuzimamo odgovornost za vaše IT probleme minimizirajući vaše rizike poslovanja u oblasti. Osim toga, nudimo kratko vrijeme odziva i visoku dostupnost naših stručnjaka.