Skip to main content

Call to Action dugme na web stranicama

Na polju kreiranja web stranca postoje razni načini za privlačenje pažnje posjetilaca da koriste proizvode koji se nalaze u Vašoj ponudi. Jedan od njih je dugme Call to Action (Poziv na akciju).

 

 

Poziv na akciju je sredstvo koje se koristi pri izdvajanju nekog proizvoda iz Vašeg asortimcta-web-logo-1ana, korisnik sajta ispuni neki uslov (bude dovoljno dugo na stranici, skroluje dovolujno dugo, itd.), može se koristiti da se preuzme besplatan E-Book, da se obavi kupovina i slično. Najčešći primjer Call to Action dugmeta je „Add to Cart“ dugme koje se nalazi na stranicama za online kupovinu.

 

Evo nekih od primjera Call to Action dugmeta:

call-to-action-button-examples

Jos mnogo primjera možete da nađete na ovom linku.

 

Prilikom uvođenja Call to Action dugmeta, postoje nekoliko dobrih praksi koje treba uzeti u obzir:

 

  1. Tekst poruke ne smije da bude preduk, a mora biti potpuno jasan i konkretan. Budite ubjedljivi, iako ih imate i idu vam u prilog, koristite brojeve.
  2. Fotografija ili ilustracija, ako je ima, mora biti adekvatna i jasna – treba da ilustruje, a ne da odvlači previše pažnje.
  3. Boje. Ako govorimo samo o dugmetu koje želimo da korisnik klikne, zelena i narandžasta generalno daju dobre rezultate, ali svaki dizajn je priča za sebe. Potrebno je probati i vidjeti u konkretnoj situaciji šta ima najbolje performanse.
  4. Oblik dugmeta. Zvuči neobično, ali često i to da li je u pitanju običan pravougano ili je stilizovan sa zaobljenim ivicama ili ikonicom, pravi veliku razliku. Takođe, poruka na dugmetu mora biti kratka i jasna, a tekst krupan.
  5. Komunicirajte vrijednosti. Iako će određen broj ljudi uraditi nešto jer ste im „rekli“ da to urade, mnogo veći broj ljudi će uraditi to isto ako ste im „rekli“, a pritom im ukratko objasnili koja je njihova korist u toj priči.
  6. Probajte da date dodatnu motivaciju. Ovo na primjer možete učiniti time što ćete reći da ponuda ističe za X minuta ili da je „once in a lifetime“ ili da je samo za tog korisnika, da kacija traje do kraja dana i slično.

 

Iako postoje mnogo načina prilikom pružanja interakcije sa posjetiocima vašeg sajta, ovo je svakako jedan od najučestalijih i najefikasnijih načina da to postignete. Nadamo se da Vam je ovaj članak pomogao pri kreiranju i unapređenju vašeg web sajta, te očekivamo da ćete svoje korisnike da iznenadite interaktivnim dugmićima u dogledno vrijeme.

 

Marko Karanović
Menadžer prodaje
Marko Karanović

Marko Karanović

Menadžer prodaje

Call to Action dugme na web stranicama

autor Marko Karanović vrijeme čitanja: 2 min
0